Saturday, April 23, 2011

All The Best Untuk Semua !!!




Untuk kalian semua,
Sahabat-sahabat MedDen 5 untuk Pro3,
Sahabat-sahabat Medic 4 untuk End-Posting,
Sahabat-sahabat Medic 3 untuk elektif dan naik ke Tahun 4,
Adik-adik MedDen 2 untuk Selanjar 2 kalian,
Adik-adik MedDen 1 untuk Pro1 nanti,
Sahabat-sahabat dan junior-junior dari PSK untuk CA kalian,
Untuk semuanya,
ALL THE BEST!!!


"Ya Allah ya Tuhan kami, kurniakan kami rahmat dari sisi-Mu, dan berilah petunjuk kepada kami dalam urusan kami dengan segala petunjuk. Mudahkanlah urusan kami ya Allah, permudahkanlah jangan disulitkan, kerana Engkaulah yang Maha Memudahkan. Segala yang susah adalah mudah bagi-Mu. Tiada yang mudah, melainkan Engkau jadikan ianya mudah. Dan tiada yang susah melainkan Engkau jadikan ianya susah. Ya Allah, sempurnakanlah dengan segala kebaikan, dengan rahmat-Mu, Tuhan yang Paling Mengasihani daripada segala yang mengasihani."


* Saya pilih bintang 'Goodluck' warna hijau tu. Jangan kacau ye. Kalau nak pilih warna yang lain ye? Together we strive to be a better Muslim Professional.,


"Verily, with hardship there is relief"
(Qur'an 94:6)



(^____________^)v

Aizat Zainudin,
~Hasbuna Allah wa Ni'mal Wakeel~
>>Allah is enough for us, and He is a Great Guardian<<
..Ali Imran.verse 173..


* Tambahan : Malam esok, sesudah tamat exam MCQ, saya akan pulang ke Selangor selama dua hari kerna ada sedikit urusan peting yang hendak diselesaikan di rumah. Saya akan sampai semual ke USMKK pada pagi Rabu ini, 27hb. Cuma maklumkan, kalau-kalau ada yang mahu berurusan dengan saya nanti. Do'akan saya selamat pergi dan kembali.


No comments:

Related Posts with Thumbnails