Thursday, July 30, 2009

Nak Tahu Siapa Dia?.,


"Jangan bising-bising. Cikgu nak ngaja dah nie. Anak-anak dengar ye ape cikgu nak ghoyak nie."

"Siapa pula dok belakang cikgu nie. Cepat. Meh dok depan, cikgu nak mula dah nie."

"Perkenalkan nama saya Cikgu Fahimah. Cikgu nie seorang yang baik dan peramah tau. Jangan malu-malu dengan cikgu. Ok."

"Kalau ade pape masalah, atau ade pape yang tak paham, jumpa cikgu deh. Cikgu minta diri dulu ye. Anak-anak belajar sendiri-sendiri dulu ye hari nie. Cikgu nak pi main bola sat. Hehe."

Sebenarnya tiada seorang pun adik-adikku yang bernama Fahimah. Yang gambar-gambar kat atas nie adalah gambar adik bongsuku, Ahmad Fahmi bin Zainudin (yang tengah, berbaju hijau). My little fotogenic brother. Sangat bertuah mendapatnya sebagai seorang adik. Penyeri keluarga kami.,



6 comments:

ck irah said...

huhu~ kebas baju kurung sape nih??=p

AizatZainudin said...

Die pakai baju akak die, yang pakai baju bunga2 kat belah kanan die dalam gambar kat bawah skali tue. hehe.,

mrstudent said...

ish3... sian dia diperlakukan sedemikian.. abbg die xnak ngaku fotogenic gak ke,hehe...
-yg sembg dlm surau-

EB''A עב׳׳א said...

pernah sekali jer jumpa si fahmi nih...masa dlm kete aizat nk kejar bas yg kita tertinggal haritu

nmpak cam pemalu n senyap, tak sangka pandai giler berposing...huhu

aurora hijau said...

aih..ajor bende pelik2 kat adik..

سيده نفيسه said...

comey jgk laki pakai baju pompuan hihih.teringat masa kecil2 mesti suruh my bro pakai tudung n amik gambar dia.n paksa the rest of boys in my family pkai scarf.they look cute.but sian la hahaha

Related Posts with Thumbnails