Thursday, May 28, 2009

Pemilik Cintaku Setelah Allah & Rasul.,

Assalamu'alaikum.,

Entry kali nie saya nak recommend pada sahabat2 sekalian satu buku yang memang menarik. Tulisan Fatimah Syarha Mohd Noordin (seorang penulis yang BEST!!!). Buku ni sesuai untuk sesiapa sahaja, remaja, mereka yang suah bertunang, para zauj, para zaujah, dan juga ibu bapa.
Tak akan ambil masa yang lama untuk dibaca sebab cuma ade 91 mukasurat je. Harga RM12 (boleh dapat diskaun di Jafar Rawas - RM10.50). InsyaAllah, apa yang dikongsi oleh penulis adalah ilmu2 yang sangat berguna bagi mereka yang mengenal Baitul Muslim. Jangan ketinggalan. (p/s: saya bukan ejen penulis tau. Juz promote utk kebaikan dan manfaat bersama).,

Saranan doa ajaran Rasulullah s.a.w. yang bermaksud :
"Ya Tuhan kami, anugerahkanlah kami pasangan kami sebagai penyenang hati (kami), dan jadikanlah kami pemimpin orang-orang yang bertakwa."
(Surah al-Furqan 25 : 74)

*Credit to : Buku 'Pemilik Cintaku Setelah Allah dan Rasul'.,
*Moga kandungan buku ini sedikit sebanyak dapat menjadi pedoman bagi kita mencari 'pemilik cinta kita setelah Allah & Rasul' juga. InsyaAllah.,



4 comments:

hUdZ said...

salam aizat..
nampak mcm best buku nie..tlg post 1 ke aussie leh??hehe

:missy najlaa: said...

salam..sy dah baca buku nie..memang best dan patut dijadikan panduan buat semua..

arnamee said...

Salam:)

AizatZainudin said...

Wa'alaikumussalam untuk huda, missy najlaa n arnamee. betul3. buku nie mmg sgt best n sgt2 berguna. rugi xbace. bak kata missy najlaa, buku nie patut kita jadikan panduan di mas akan datang. utk huda,nnt bg la address kt aussie, nnt aizat try post ke sane.ok., (^-^)

Related Posts with Thumbnails